Ridit på Frezia !

Hej !! Jag har ridit Frezia nu ! Här är lite bilder på henne:
bilderna är lite gråa, men den längst till höger i mitten ser man tydligt hennes färg. Vi tränade fokuserad dressyr, samlad galopp sitts, öka och - minska trav, .mm. Det var kul ! På måndag (inte idag måndag men nästa) åker jag til ESPANIA ! Där har jag två "små" hästar som heter Estelle och Peterpan,
 
  1. ESTELLE:
    (då var jag ganska liten och kunde nt rida så bra, om ni undrar vrf sitsen nt är så fin)
    Jag har tyvärr ingen bild på Pette(=Peterpan) på min dator :(
    Just nu sitter jag i min soffa med Zorbba, här kommer lite
    bilder :
     
     
     
     
    på lördag ska mina marsvin på semester !! Dom ska till norra stockholm! mitt ute på landet men stora gröna fält, där ska dom på i två veckor, med ca 10 andra marsvin !! Ett marsvins stora dröm! Jag ska rita lite nu, så jag bloggar mer imorrn ! Hejdå!
     




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0