På Mallorca!<3

Hej! Just nu sitter jag vid datan och sna snart sova(jag är förkyld)
Jag är ju på mallorca som sagt, idag är det den första riktiga dagen, jag har redan fått en kompis :D Hon heter Marthe (staaaav??????) Oh hon är lite många är som jag, och hon bor i norge!  På torsdag ska jag, hon och hennes mamma åka och dyka i havet!!!! det kostar 80 euro (ca 8.000kr) vi bestämde det idag, det kom ngr dyk människor till hotellet så kunde man tästa att "dyka" i basängen grattis! med ngn som hjälpte än, för er som inte fattar vad jag menar när jag säger dyka(ni kanske tror att jag menar dyka, som att dyka från ett hopptorn) fast NEEEJ! Då tror ni fel! man har på sig simfötter, dykardräckt och en slags ryggsäck, med utrustningen på, som t.ex syrgastubben. Man har syklåp och syrgastub grejen i munen, så sommar man så ganska djupt ner, och så kan man andae under vattnet och titta på saker undervattnet, här är en bild på n människa som gör det: typ så ser det ut att dyka och det är det jag ska göra ! Jag kmr blogga mer imrn! Bye<3!

 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0