Ny häst!<3

Hej ! Idag red jag bästa Frezia och bästa Tara! Tara är en ny häst! Hon är VÄÄÄLDIGT pigg ! Hon lysnade på skänkeln jätte bra! Hon var lite bångstyrig, hon ville byta varv när hon kom till hörnen, Men Frezia var bra och ganska pigg, hon bockade i galoppen några gånger :D 
 
Idag har jag badat med min bästis, som jag ska sova över hos!<3 för att se vår bff blog tryck här
(vi gjorde bloggen för ca en timme sen så den är nt så snygg ännu ;D<3 )
 
Imorrn åker mina marsvin<333 Jag kommer fota massor då! Jag ska vara med min braigga kompis Julia imorrn!!! <333 hon har varit i spanien ganska länge så det ska bli kul! <33  
Här är en bild på mig och Frezia(vi skrittar bara av dom på bilden om ni undrar vrf jag ser så avslappnad ut):
+ att jag inte visste att jag skulle rida idag, jag trode jag bara skulle hjälpa till, så jag fick låna lite grejjer där om ni undrar vrf min utrusting ser så oproffsig ut, och vrf jag bara har ridskor och strumpor! Här är min nya älskling: 
Min lilla ängel<3 Men jag kan nt blogga mer nu! bye ! <3 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0