Göra en bur!

       1.   Tjenaaareee! Idag har jag varit och testat kläder med en kompis, och sen fikat,   sen  var vi med två killar, som går i min skola, vi var i en park, sen kom en katt som jag  känner, som heter Nala, och då tappade killarna greppet, dom fick fnatt, dom sprang runt och skärmde Nala tills hon gömde sig under en bur och nt vågade komma ut, ssen kom en igelkott, som dom började klappa (dumma som dom är ;D) och sen sprang den ena hem och hämtade vantar och sen kom han tbx och bärde  upp igellkotten för att skydda den mot Nala, och sen bet den honom i tummen men det gick nt hål! ;D

2. När mina marsvin är tbx så ska vi bygga en bur till mina marsvin, en bokhylle bur, två meter, en väldigt stor, vi kommer bygga dörrar så det blir som en lägenhet ! det är ganska vanligt, vi kommer ha ”vardagsrum” och ett ”sovrum” för dom, sovrummet ska vi täcka över ett svart skynke så det blir som en grotta för dom (det älskar dom) två vardags rum och två somrum ska vi göra, i mitten av ”buren” ska vi ha en dörr, som ser ut som en människo dörr, en dörr som man kan öppna och stänga, som vi också ska sätta fast en hasp så vi kan stänga ifall dom blir arga på varran ! en bokhylle boúr kan se ut på 1000 olika sätt  men här är en modell på en sån bur:





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0